Красиво Так?FRUMOS ASA? d-le leonte????

Popa este nou pus e cam prost dar no pb eu numa prosti pun , cei mai cu capu pe umeri nau ce cauta in jurul meu
Ca de??? unu inteligent se poate cobora la nivelu meu dar?? eu sa ma urc la nivelu lui?? niciodata asa ca?? nu e mai bine asa? vedeti ce discurs fantastic am tinut?? va placee??.))0

Запись опубликована в рубрике Old Believers, Romania. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

5 комментариев на «Красиво Так?FRUMOS ASA? d-le leonte????»

  1. vaslui:

    destinul nu uita si nu iarta tov leonte
    http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/timp-liber/video-a-10-intamplari-incredibile-care-demonstreaza-ca-destinul-nu-uita-i-nu-iarta—217355889.html

    exemlu popa din germania episcopu din gruzia si nu uita biserica din ungaria se va razbuna rau de tot pe tine . si mai urmeaza si altele apropiatii te vor linsa si asta meriti.

  2. Аноним:

    O fi daca ei cred ca asa ebine?

Добавить комментарий

